YARATICI BLOGGER ODULUM de var artik Yuppiii :)



Sevgili Jade's new world bana bu sahane odulu gondermis ve ona coooook tesekkur ediyorum ...( Inan ki ben sart oldugundan degil icimden geldigi icin tesekkur ediyorum bilesin Jadecim :)) )

Ödül şartları

1.)Sizi ödüllendirene teşekkür edin :D  ........................... O.K
2.)Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın. ................... O.K
3.)Ödülün logosunu yayınlayın......................................  O.K
4.)7 yaratıcı blogger ödüllendirin
5.)7 blogun linkini yayınlayın.
6.)Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
7.)Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın

Ilk 3 sart tamamdir. Gelelim digerlerine, bu sahane odulu kimseyi ayirt edemeyip herkese gonderiyorum...
Kendim hakkinda 7 sey icin de daha once yazmistim buraya bir TIK  ile karsinizda...

Sevgilerimle




1 yorum:

JaDe dedi ki...

mucx:)

Related Posts with Thumbnails