BALONLARIM var !

IMG_0060


























     Ne haftaydi aman tanrim hatta inanilir gibi degil, tam bugun 1 hafta olmus kocacik geleli ama bana sorarsaniz daha dun gibiydi...Yok yok bazen hakikaten yetmiyor 24 saat daha fazlasi gerekli ... Neler oldu neler bitti, neler yaptim neler yapamadim o kadar cok sey oluyor ki... Hemen kisa ozetler vermek istedim onumuzdeki gunlerde daha detayli yazacagim bu konulari ;

1. Elizabeth' i cok ozledim
2. Venezuella' ya gitme ihtimalimiz var 
3. Cok film var anlatacagim, ozellikle Alice in Wonderland ve The Hurt Locker
4. Yeni bir doktor deneyimim oldu ve malumunuz Abd saglik sistemi
5. Yemege cagirip, yemegi hazir olamayanlara bir kez daha gicik oldum
6. Bimbambom cok sukur dostlar benim de artik bir iPhone' um var :)))

Not : Baloncu resmini merak edenlere detayli bilgi ; bu cici, bebek yuzlu baloncuyu gecen hafta gittigim Disney's Hollywood Studios 'ta yakaladim ... Hos balonlarin hepsini bana verseydi daha cici olacakti :)))
Ah ya kendimi kaybediyorum bu parklara gidince, cocuklar gibi ne gorsem istiyorum ... Neyse siz de secin begenin hangi rengi, hangi modeli istiyorsaniz bu haftasonu benden size armagan olsun... Sonrada ne diliyorsaniz Mickey'e soyleyin ve birakin gokyuzune...

HERSEY GONLUNUZCE OLSUN...

4 yorum:

GÜVEN SERİN dedi ki...

Gülümseme; insan,baten bir anlatımda, bir hikayete ve bir fotoğrafta gülümseyebilir; hayatın içindeki akışa kapılarak...

Gülümsemek güzel şey:))

JaDe dedi ki...

ben kırmızı mickey'liyi istiyorum:)

Pollyanna Venezuala fotolarını da bekliyoruz, sayende güney amerika hakkında çok şey öğrendik:)

POLLYANNA dedi ki...

Guven neguzel yazmissin, ne mutlu bana gulumsettiysem...

POLLYANNA dedi ki...

Jadecim verdim gitti kirmizi Mickey'i sana:) Venezuella resimleri de en kisa zmnda :)

Related Posts with Thumbnails