Neguzel seymis aslinda MiMlenmek



      Bu MiM'i aslinda dun cevaplamam gerekiyordu ama herseyde bir hayir varmis baktim bugun yine ayni MiM'den gelmis...Yazsaydim bir kisiden gelmis olacakti ama simdi 2 oldu :))))
    Sevgili Kupia Papalina'ya ve Jade'ye cok tesekkur ediyorum...Bu isin en zor kismi bu sanirim; birilerine gonderirken birilerini secmek zorunda kalmak, hep dusunuyorum; ay gondermedim diye uzulmusmudur acaba ...Umarim kendi kuruntumdur ve yoktur boyle birsey ama ben yine de bu halkayi bu seferlik  uzatamicam...Herkese sevgiler ve iste 7 maddede ben :)

1.Cok gulecimdir, herkes beni hep gulen, hic aglamayan biri saniyor halbuki bir okadar da sulu gozumdur aramizda kalsin :)

2.Nazara, goze, burcun kaldirmamasina cok inanirim...Uzerimde patlayan nazarliklarin haddi hesabi yoktur, kirilan kolye ve bilekliklerim de cabasi, hatta hayatim da birkac kere bu aliskanligimi yenmeye calistim ama basima gelenler beni geri dondurdu...Nazarliksiz cikmam abi :)

3.Cok sabirli ve dengeli gibi gozukmekle birlikte damarima basani affetmem, affedemem...Cunku normalde buyutulmeyecek birseyse oyle uzulsemde icime atarim kendi kendimi avutur gecistiririm ama onemli konularda hic tahammulum yok..

4.Insanlari dinleyip onlarin sorunlarina, dertlerine ortak olmayi seviyorum hatta bazen abartip kendi basima gelmis gibi davraniyorum...Yapabilecegim herseyi de yaparim tabi hakedene :) Bazen dusunuyorum da psikologmu olsaymisim ne ??? Insanlar tarafindan yanlis anlasilmaktan da cok korkarim o yuzden hep dikkatli konusmaya ozen gosteririm sanirim buyuzden seviyorum insanlari dinlemeyi...

5.Kafama taktigimi almayi, istedigimi yapmayi severim...Boyle desem de her istedigim seyi almadigim ve yapmadigim oluyor coooook kafama taktiklarim icin gecerli bu:)

6.Anneme, ablisime, yegenlerime ve benim bu hayattaki canyoldasim kocacigima tapiyorum...En cok onlari sever, en cokta onlari uzerim ama...

7.Her ortama ayak uydurabilmek gibi bir ozelligim var, allahtan varmis bu ozelligim cok seviyorum simdilerde yoksa buralarda nasil yasardim :)

    Acaba bunu 10 mu yapsaydik daha anlatacak cok seyim vardi benim,ne guzel seymis aslinda  MiMlenmek :)))))))

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails