Tenis guzel bir spor dali sayet oynarsan !!

      Spor salonuna gitmek, parkta kisa yuruyusler yapmak disinda hayatim boyunca butunlesmek istedigim tek spor dali TENIS. Ne ben onu ne o beni birakmiyor fakat bir turlu butunlesemiyoruz. Her yeniden basladigimda tamam diyorum bu sefer 'bir daha hic birakmayacagim seni', o da kabul ediyor beni usta yapmaya calisiyor her firsati sunuyor sunmasina da, olmuyor iste bir turlu. Tam baslarim 2 hafta sonra ya meniskusum azar ya da omuzum agirir ve hersey durur. 
     Herseye ragmen inancliyim, iddaliyim birgun basaracagim :)
     Size bir de sirf ben oynayayim vazgecmeyim buralarda diye, gozumun icine icine sokulan evimizin onundeki tenis kortun resimini ekliyorum.... 
(Resimde gunes olduguna bakmayin siz ogleden sonra cikan gunesle yakalamisim :)) )


Lima Tenis Club

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails