Bugun benim DOGUMGUNUM :))

     Buyumek istemiyorum ki ben, nereden bilebilirdim ki 18. yas gunumdeki 'biran once buyuyup kendi ayaklarim ustunde durabilmek, ozgur olmak istiyorum' dilegimin bu kadar cabuk gerceklesecegini :((
Iyi mi kotu mu buyumek halen cok anlayabilmis degilim aslinda...Neyse canim ben simdi boyle derin mevzulara girmeyeyim soyle bir gunde...
    
     Sevgili kocacigimdan uzaklarda alabilecegim en guzel dogumgunu hediyesini aldim bu sabah; isyerinden izin almis ve tum gun benimle oleyyy oleeyyyyy:))
    
     Yeni yasimdan dolayi degil ama bugun kocacikla dolu dolu bir Pazartesi gecirecegim icin cok mutluyum...Tabi yine de iyi ki dogmusum iyi ki ben de varim bu hayatta ya olmasaydim ....
  

2 yorum:

KokoSh dedi ki...

geçmiş ama ben şimdi gördümm:(
nice mutlu senelereeeeee:):)

POLLYANNA dedi ki...

coookkk tesekkurler dusunmen bile guzel :)

Related Posts with Thumbnails