Cumartesi sabahi ...

     Bana gore guzel bir gunun baslangici icin odaya gunes isigi sizmali ki o gune enerjik baslansin...Ben o gunes isigini gormelere cogu zaman hasret kaliyorum cunku,suanda yasadigimiz yerde sabahlari gunesin acmasi cok istisnai bir durum. Iste yine oyle bir sabah Lima'da sisli, puslu, gri bir gokyuzu...
     Hal boyle olunca insanin icinden hicbirsey yapasi gelmiyor tabi, bircok kereler yataktan cikmak bile istemiyorum. Ama ustume coken o rehaveti bir sekilde kaldirmam gerektigini ve yasamin her saniyesini en iyi sekilde degerlendirmem gerektigini biliyorum. Aslinda bunu yapmak hicte kolay olmuyor gurbet ellerde, heran uzulmeye hazir yasiyorsunuz, daha bir duygusal, daha bir yenik duruyorsunuz hayata karsi. Bunlarla savasmak tamamen kisinin elinde siz ustune gittikce bunlar kaciyorlar sizden, iste ben de tam boyle yapiyorum. 
Yoksa yasanir mi saniyorsunuz buralarda.... 

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails