Yeni yasimda...

     Her sene ayni sozu veriyorum kendime 'bu sene farkli olacam, ertelediklerimi sadece yapmayi istemek yerine bu sene yapicam'... Nedense son bir-iki yasimda hicbirini gerceklestiremedim ve ertelemeye devam ettim, biriktikce birikti  hatta icinden cikilmaz bir hal aldi ...Bu yeni yasimda ne yaptim peki, hehehe dogru tahmin ettiniz ayni sozu verdim kendime ...Yaklasik 2 senedir cok imrenilecek bir hayat yasiyorum aslinda hani hep tam istedigim gibi... Gelgelelim nasil degerlendirdigime ; miskinlik yaparak :(
Aslinda cok ihtiyacim vardi buna , ama simdilerde bundan pismanlik duyuyorum ve keskelerimi bitiremiyorum...

Ve miskinligimin gecmesi dilegiyle, sanki benim icin yazilmis su sozleri paylasmak istiyorum sizinle;


Yarını düşlüyoruz ve yarın gelmiyor; Gerçekten istemediğimiz zaferler düşlüyoruz. Yeni gün çoktan geldiği halde, Yeni bir gün düşlüyoruz. Yapılması gereken savaşlardan kaçıyoruz. Çağrıyı duyuyoruz; ama hiç önemsemiyoruz; Gelecek henüz bir planken,o gelecek için ümitleniyoruz. Her gün kaçtığımız bilgeliği düşlüyoruz, Kurtuluş elimizdeyken,kurtarıcı için dua ediyoruz...

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails