Minik Polly

When I was a child,.....
Cuando era nina,....
aman cok baymisti buralarda bu cumlelerle cocuklugumu anlatmak, sevgili ''küçük pembe kiraztoş'' ne iyi etmissin beni de mimleyerek...Cok tesekkurler...
Hos aslinda benim bir problemim var, bu mim ile ilgili...Ne mi ??? Benim yanimda hic cocukluk resmim yok ki ...Neolacak simdi, genclik resmi koysam olur mu :))))
Neyapalim baska bir zaman Tr'ye gittigimde alip, minik polly' i soz gostericem size ...

1. Mimleyen kişinin linki Pembe Kiraz

2. Çocukluğunuzda anne ve babanızla (ya da aile büyükleriyle) yapmış olduğunuz ve sizi siz yapan şeylere katkısı olan bir olay, bir aktivite, bir eylem… Ve hangi yönünüze katkıda bulunduğu…

Ben annesi babasi ayri bir cocuk oldugum icin anneannemlerle birlikte kalabalik bir ailede buyudum ve birsuru annem - babam oldu. Birinden kacsam yalan soyledigimde birine yakalaniyordum cocuk akli iste :)) Bu sayede hayatim boyunca durust olma ozelligimi kazandim.Tabiki de olmasi gerektigi zaman benim de beyaz yalanlarim var ama hepsi bu onun disinda yalan soyleyemiyorum, denedim ama yok olmuyor sonra kendi yalanimi kendim yalanliyorum:))) Bu sebeple de sevmem, sonradan basimi agritacak kacak gocek isleri, gizli sakli seyleri...Becerebilenleri de hayretle izleyip, siddetle kiziyorum dogrusu...

3.Çocukken oynamayı en çok sevdiğiniz oyun ve oyun aparatı?

Kocaman bahceli sahane bir ev de buyumus ben hangi birini yazayim ki simdi... Ama kucukken 8 tane erkek kuzeni 2 tane kiz kuzeni ve 1 ablasi olan ben tabiki de en cok erkeklerle oynardim...Malum futbol oyananird o koca bahcede ve avluda...Cok iyi kaleci ve defansci oldugum halen dillerdedir:))Simdi oynayabilirmiyim yok top orama burama gelir diye korkarim heralde:)) Bir de hep tahtalardan ev yapardik kendimize sonrada evcilik oynardik...Bebeklerim cok kiymetliydi...Hic unutmuyorum birkeresinde annecigim canim benim, baba tarafimdan bir bebek hediye gelmisti, soruncada gokyuzunden geldi bu sana demisti:)) Kucuk ben de inanmistim tabi  ama sonra buyuyunce hepsini anlatti halen de durur o bebegim:)))

4.Sokakta oynar mıydınız?

Yok o avlu ve bahce birakilip sokakta oynanir mi hic diyesim geliyor simdi ama cocukken cok istedim gidip o tanimadigim cocuklarla oynamayi...Ama sonralari hatirliyorum, onlarda bize katilirdi...

5.Çocukluğunuz ve ilk gençliğinizle ilgili keşke farklı olsaydı dediğiniz bir durum/olay…

Evet kalabalik ve mutlu bir ailede buyumenin guzelligini simdilerde daha cok anliyorum ama yine de bazen ic gecirip keske diyorum annem yeniden kendi hayatini kursaymis, cunku herkesin bir hayat arkadasina ihtiyaci var tezine inaniyorum...Bak simdi ben biraktim onu geldim buralara, ablisim evlendi ama neyse ki o birakmadi onu ufakliklara birlikte bakiyorlar cunku...Yine de kendi adima evet iyi ki uvey baba getirmemis diye seviniyorum ama annecigim icin keske

6.Çocukluk ve ilk gençlikle ilgili iyi ki böyle olmuş dediğiniz bir olay…

Ortaokul ve lise de cok icerledigim ama simdilerde iyi ki dedigim en onemli sey; beni her istedigim yere gondermemis olmalari...Yoksa, genclik basimda duman ilk askim ilk heyecan :)))

7-Varsa çocukluk dönemine dair bugünü etkileyen bir olay, anı…

O kadar kalabalik ailede buyuyunce tabi evde cok yalniz kalma sansin olmuyor...Anne, teyze yoksa anneanne, bir dayi yoksa diger dayi oluyordu haliyle...Bu da yalniz kalma korkunu daha bir percinlestiriyormus aslinda...Bunu da evlendikten sonra anladim neyazik ki kocacik olmadiginda bir taraflarim dort atiyor ve korku filmlerine bayilana hatta ne komik diye dalga gecen ben simdilerde cd kapaklarina bile bakamaz oldum :(((

Ben de bu guzel mimi, simdi 'ah ben cocukken' diye cocuklarina anlatacak hikayeleri olan tatli anneler ; Balbocukleri, Bir Avuc Hayat, Hayatimdaki D'ler ve Poh Poh Perisi ne gonderiyorum tabi yapmak isterlerse yada henuz yapmadilarsa:)

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails