Bu Gece Son...Biraz Sonraaaaa

     Yine yolculuk vakti halbuki daha yeni gelmistim, ama zaman iste su gibi akip geciyor ve biz yetisemiyoruz hizina...Bu gidis biraz farkli ve daha huzunlu cunku artik buraya donmemek uzere gidiyorum...Sinirlendim ya bu sehre bebegimi aldi benden dayanamiyorum gidiyorum...Aman yok yok saka yaptim ondan degil, idare edin artik birsure sonra bu hallerde gorulebiliyormus:)))        
     Kocacigin burada ki isi bu ay sonu allahtan bir engel cikmazsa bitiyor...Aslinda bu hafta bebegin yapilmasi gereken testleri vardi diye biletimi bu tarihe daha buraya gelirken almistik.Ayni zamanda bir hafta sonra da vizem bitecekti ama onu da gecen gun uzattilar...Sasirmayin canim 5.dunya ulkesi bile biz Turklerden vize istiyor.Bildigim kadariyla da Guney Abd da birtek Peru istiyor :) Neyse, bebek yok artik ve son dakikada benim vizemi de uzattilar ama artik bileti almistik simdi 130 $ ceza odemek cok isimize gelmedi, zaten benim gidis gelislerimin hicbirini sirket karsilamiyor hep cepten veriyoruz...Eeee bir de Toefl'a hazirlanmaya ve master yapmaya karar verdim, bilmiyorum 1 kere girdim su sinava ama okulun istedigi puani alamadim insallah bu sefer... Anlayacaginiz Peru dosyasi kapaniyor benim icin, hos bu sirketin neyapacagi belli olmaz ben birkere daha boyle tamtakir evi topladim 1 ay sonra tekrar Peru'ya gonderdiler:)) 
     Aman yahu her yeni biryerelere varista, ayrilista nasil huzunleniyorum bir bilseniz...Yuregimi aliyorlar sanki benden, bogazima da koca bir yumruk oturuyor, sonrada basliyor gozyaslarim... Sevsen de sevmesen de oluyor bunlar, farkli birsey hakikaten birsure sonra yasadigin yere alisiyormus insan...Simdi bu evimizi bu sehri ozleyecekmiyim EVET, cok sevdigimden mi HAYIR, alistigimdan mi EVET vs...Iste buyuzden butun gundur agzimda bu sozlerle esyalari topladim...Hadi bakalim insallah sagsalim hayirlisi ile varirim...Himmm bir de simdi kocaciktan ayriliyorum ya o yuzden de uzgunum, kocacikla her ayrilista sacimda bir beyaz tel oluyor cok ilginc dimi... Tabi senelerdir o kadar cok ayrilip bulusuyoruz ki hayatta birtek buna alisamadim, cok icleniyorum cok artik o kadar duygusallasmisim ki bu konuda, havaalanina birilerini getirip goturdugumde de ayni his oluyor...Sevmiyorum ayriliklari, alisamadim, alisamayacagim da... 

Not: Bu da evimizin kapisi, en kisa zamanda evin her kosesini ayri bir postta ekleyecegim, gercekten cok guzeldi evimiz ozleyecegim coooook... 

 
Bu gece son biraz sonra             


Bu kapıdan son kez çıkıp yine kendimi

Vuracağım yollara

Kimbilir kaç kere ıslanacak yüzüm

Elimi tut düşman olma

Ne olur parça parça olmasın içimiz




Mutlu ol iyi bak kendine

Ne olur gözüm arkada kalmasın

Uzun uzun seneler var önünde

Gün gelir sevgilim

Acıya alışırsın alışırsın




2 yorum:

Joey Potter dedi ki...

Sanırım Meksika'da vize istiyor Türkiye'den. Eski bir post ama ben yine de allah kavuştursun diyeyim.

POLLYANNA dedi ki...

Joeycim, simdi sen soyleyince kontrol ettim de tekrar evet ne aci ki birkac ulke daha varmis isteyen Guney Amerikada...Kocacigima allah kavustursun valla neyse son 7 gun :) Tesekkurler cnm...

Related Posts with Thumbnails