Sabah Sabah

    
    
     Dun gece malum gec saatlere kadar eglenildi ve kafa bir milyon sekilde sabaha karsi 4 te eve gelindi... Kocacik 3 saatcik uyuyup calismaya gidecek, o yuzden hemen dalmak lazim. Eeeee tabi muzik tutkusu insanlari rahatsiz etme derecesine gelmis kendisini hic goremedigimiz yeni kapi komsumuzla uyu uyuyabilirsen... Ay cildiricaz zaten yeterince cistak cistak muzik dinlemisiz, bi de bu cekilir gibi degil...
     Bu sahis 2 hafta once tasindi, onceleri muzik sesi 2 gune 1 yukseliyordu, biz ya neguzel ses geldi kac zamandir bostu bu daire diyoduk. Hatta ilk farkettigimizde resepsiyona sorduk, adamin birinin yalniz basina tasindigini soylediler. Iyiymis dedik hergun parti veriyor demek ki hatta komsuluk hatrina birgun bizi de cagirsin diye kendi kendimize soylendik...Ama artik cagirmasin istemem :))
     Yahu sabah kalkiyoruz muzik, aksam yatiyoruz muzik hem de bangir bangir. Hayir soyle hos seyler calsa tamam dicem, surekli bir ses kirliligi, ustelik ben ki herturlu muzigi ortamina gore sevebilecek bir tipim. Ama fazlasi bayiyor iste. Biz gecer o da bikar diye dusunurken, dun gece is cigrigindan cikti tabi. Isin komik tarafi dun gece icin hazirlanirken, bu sahis eve gelir gelmez muzigini acmisti yine, ben de belki utanir neoluyoruz der diye bizimkini de son ses actim, bir baktim kapatti o. Oh be filan oldum, iyi taktikmis dedim. Ama onun taktigi daha disli cikti. Neyse gece biz deli olurken uyuyakalmisiz kocacikla yahu sabah bir uyandik ki, o bangir muzik daha da bir bangir olmus ve halen caliyor. Saka gibiydi, kocacik bana ben kocaciga bakakaldik. O degil kocacik ise ben uyumaya devam edicem sozde ama bu sekilde imkani yok. Kocacik dellendi tabi, cikarken resepsiyona sikayet edicem bu adami diye celallenip cikti evden. Aaaa bir baktim muzik sustu ..Iste kocanin gucu dedim fajat uyandigimda yaklasik 3 saat sonra ayni sesler hakimdi yine :) Yok artik dedim, ama burnumdan soluyorum. Sanki asagidakiler sesimi duymus gibi, bir baktim gelmis adamin kapisini taktakliyorlar. Ama o sesten ne zili ne kapiyi duymuyor ki sahis... Gorevli heralde bir 15 dk yilmadan usanmadan caldi, sonuc basarili, 8 saattir cit yok yan taraftan :))))
     Simdi biliyorum dediniz ki icinizden; yahu sen calsaydin, kapisini kardesim neoluyoruz deseydin ama iste olmuyor. Artik eskisi gibi ani cikislar yapamiyorsun hayatta, kimdir nedir bilemiyorsun, neyapar kestiremiyorsun. Dusman kazanmak istemiyorsun hayatta ozellikle uzak diyarlarda, sonucta yalnizsiniz ....
     Neyse simdilik ortalik sut liman,mumkunse sahsiyetin muzik sesinin bir daha hic acilmamak uzere susmus olmasi dilegiyle hepinize kucak dolusu sevgiler...

2 yorum:

"PRETTYCOOL" dedi ki...

bizim de üst kattaki ilk taşındığımız 3 seneeee:) aynen böyleydi,biraz kısar mısınız dediğimizde çıkmayın ya yukarı duvarı tıkırdatın rahatsız olduğunuzda demez mi,şaka gibi:))

POLYANNA dedi ki...

ay cnm benim hakikaten saka gibiymis:) ve iyi cekmissiniz 3 sene... Hem artik kimsecikler rahatsiz etmesin sizi, bebisin uyuyup buyumesi lazim ...
Sevgilerimle

Related Posts with Thumbnails