Adrenalin icin PARASAILING kesinlikle denenmeli

     Evet evet dogru bildiniz cilgin biz bunu da yaptik hem de Lima semalarinda :) Hos,bakmayin siz benim yaptigima, hem korkarim hem yaparim misali benimkisi...Neden denemeyelim diyerek basi cekiyorum o kadar :) Buyurunuz efendim size adrenalin dolu birkac kare...


IMG_0052
Evimizin oldugu cadde...

IMG_0027
Acik alisveris merkezi ve Marriott Hotel
  
IMG_0044
Kocacigin makinasindan ben (O gun 2 kamera kullandik havada birbirimizi cekebilmek icin)

DSCN7560
38 numara ayaklarim :)) BJK coraplarima dikkat lutfen :))

4 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Heheh motorlar senin olsun sen de bana bu manzarayı ver :)

POLLYANNA dedi ki...

Kocacik izin verse motora, hemen degismeye hazirim :)
Valla biz buara buralardayiz, sizin gibilere kapimiz herzaman acik bilesiniz...Sevgilerimle

Aslı dedi ki...

Üniversitede bir arkadaşımı atlayış sırasında kaybettik, o yüzden eşim sertifikalı paraşütçü olmasına rağmen artık bıraktı... Gerçi dağcılık ya da motor kullanımı daha mı az riskli? Tartışılır ama yine de... Biz almayalım, siz de dikkat edin...

POLLYANNA dedi ki...

Aslicim, arkadasin icin gercekten uzuldum..Tehlike konusunda cok haklisin, zaten yaprken sana bir kagit imzalatiyorlar , hicbir sorumluluk kabul etmediklerine dair...Tanri hepimizi korusun cnm...

Related Posts with Thumbnails