Benim de Isteklerim Var !

     Simdi bakiyorum herkes blogunda bir wishlist yayinlamis, istenilen seyler hep gozalici cokta hosuma gidiyor ...
Eeee haliyle imrendim, dedim benimde var isteklerim bu yildan :)

Iste bunlar da benim nacizane isteklerim :

   1.Saglikli, kiz-erkek farketmez yeter ki hayirli evlat olabilecek, ailemize bereketiyle, uguruyla, nesesiyle gelecek 

  BEBEK 




     2. Sahip oldugum tum esyalarimi birarada gorebilcegim mumkunse giyinme-soyunma odasi ve havuzu olan genis, ferah, huzurlu
       EV         
                                                                                                        

                      


Umarim herkes istedigi listeye sahip olur bu yil...



2 yorum:

beetlejuice dedi ki...

Pollyannacım, umarım 2010 da dilediklerine kavuşursun. Bir de mimin var benim blogda;)

POLLYANNA dedi ki...

Ah canimcim cok sagol seninde hersey gonlunce olsun...
Mim demissin blogumun yazilarini tamamlamaktan bakamadim ama soz yola cikmadan yada havaalaninda bir firsatini bulup yapicam...Opuyorum kocaman sevgilerimle

Related Posts with Thumbnails