Ah bu Ayakkabi

     Gecen gun arkadaslarla , Orlando downtown da canli dans sovlarinin yapildigi  Cuba Libre diye bir Kuba restaurantina aksam yemegine gitmeye karar verdik. Biz herzaman ki gibi benim hazirlanma merasimim yuzunden gec kaldik. Neyse ki onlar rezervasyon saatinde oradalardi, masamiz garantiydi yani. Ama bu garip restaurant biz gelmeyince masayi vermemis ve onlari barda oturtmus.
     Eh neyse dedik az kaldi geliyoruz. 45 dk rotar ile vardigimizda kapida hinca hinc bir kuyruk bizi bekliyordu, sanki memlekette baska yemek yenecek yer yokmus gibi biz de orayi secmisiz o gece. Neyse bizim rezervasyonumuz var nasil olsa deyip usul usul bodyguard a dogru yuruduk . Tabi bu kapidakiler genelde kendilerini oralarin patronu sandiklari icin pek bir sevimsiz davranirlar cogu zaman, iste bu da o anlardan biriydi. Adam, kocacigin ayaklarina bakarak sizi iceri alamam dedi ve ardindan ayakkabilarinin buraya uygun olmadigini, kalin tabanli dans ayakkabisi olmasi gerektigini soyledi. Vallahi ben hayatimda bu tip bir ayakkabi tanimlamasi ne duydum ne gordum. Siz biliyormusunuz :)) Yahu biz dans etmeye gelmedik ki yemegimizi yeyip, danslari izleyip gidicez . Icerde bizi bekliyorlar diyoruz umru degil adamin . Sonra bakiyorum kapidan girenlere cikanlara, igrenc ayakkabilar hatta spor ayyakabilari ile fink atiyorlar . Adama bunlar ne diyorum, onlar 8 de geldiler diyor o zaman serbestmis. Yahu adam delimisin divanemisin boyle sacma sey olur mu . Ay ben cinnet geciyorum hic dayanamam boyle sacma sapan seylere... Aradik arkadaslari biz gidiyoruz, ustune para verseler bu restauranta girmeyiz artik diye ...Arkadaslar geldi onlarda da ayni tarz ayakkabi, sonra adam tamam hadi bu seferlik girin diyor ayyyyy ben daha da bir cildiriyorum, yok biz gidiyoruz diyorum, yoksa girisicem adama ... Bir bakiyoruz arkadaslar bizi cekistire cekistire iceri sokuyorlar. Birakin istemem diye bir rezillik kiyamet buarada herkes bize bakiyor :))) Neyse burasi Turkiye degil o yuzden rahatim tabi :))
     Aman iceri girdim, herkeslerin ayakkabisina bakiyorum, zaten iceride soyle dogru duzgun kaliteli gorunumlu adam yok ki,duzgun ayakkabilari olsun, ustelik bunlarin cogu latin ve amerikali ki zaten hayatta giymezler oyle super ayakkabilar...
     Neyse ben butun gece dost basa dusman ayaga misali ayakkabilari inceleye durdum ve geceyi bitirdim ...

Iste kocacigin o meshur ayakkabisi;

8 yorum:

C3Moi dedi ki...

ayakkabılar satılığa çıkmış gibi duruyor birinin boynu eğik...

Lokum Hanim dedi ki...

Yok oyle bunlar bana 2 kere denk geldi. Birinde ben gayet sik ince topuklu bi ayakkabi giymistim, almadilar neymis onu acik dans ederken ayagima bisey olurmus :) Digerinde sevgilimin esinin ayakkabisi tarzi ayakkabisi yuzunden giremedik.. Eger farkederlerse boyle igrencler :)

bitter dedi ki...

ığğk hakaten ne berbat bi durum ve ben de olsam girmezdim tabi sizde arkadaş hatrına girdiniz anladığım kadarıyla ama gerçektewn saçma! bir kural varsa herkese uygula dimi hiçç gelemem haksızlığa anacımmm hiççç!

bilge dedi ki...

haksızlığa uğramanın verdiği kızgınlıkla ben ne yapardım diye düşündüm bu kez inanın ben de sizin gibi yapardım adaletsizliğe ve haksızlığa hiç gelemem ne alaka ayakkabı yok öyleymiş yok böyleymiş ..mantıklı bir açıklamasını bulamadım sevgi ve dostlukla..

POLLYANNA dedi ki...

C3Moi,ayakkabilari satisa cikarmayi birak, kocacik aynisindan birtane daha alicak bulsa...

POLLYANNA dedi ki...

Zuzum, ne giciklar ya, bundan sonra ayakkabilarimizi onlara gore secicez demektir :)

POLLYANNA dedi ki...

Bittercim, ben de ona deli oldum yani bir kural varsa adamakilli uygula ben de evet haklisiniz o halde deyip birdaha ki sefere uygun ayakkabilarla gelim ama nerdeeee...

POLLYANNA dedi ki...

Bilge hnmcim, insan gercekten tahammul edemiyor bazen, dediginiz gibi mantikli bir aciklamasi olsa tamam dicem ama iste gordugunuz gibi...Sevgiler

Related Posts with Thumbnails