Yine bir UCUS yine bir AKSIYON

     Kac gundur anlatacam, anlatamadim birturlu...

     Oglen evden 1 de ayrildim ve burada eve girdigimde saat gece 2 yi geciyordu...Bu uzun yolculugun ardindan ucak indiginde oh tamam geldim sagsalim derken, immigrationda olanlar oldu ...

     Itinayle butun cinslikler beni buluyor bu yolculuklarda, hangi macerami anlatacagimi sasirdim neyse 5 gun once yasadigim aynen soyleydi : yahu kardesim diyorum ben hemen hemen her ay girip cikiyorum ulkenize simdi mi akliniza geldi bilmem ne numarasi( halen neoldugunu anlayabilmis degilim:)) )...Evet lazimmis, bu vizeyi ben evde oturup basmadim ya siz verdiniz, yazsaydiniz o zaman dimi ama ...Yok isguzarlik yapacak ya aldi beni odaya siz oturun surda biz bulacagiz dedi...Eeee disarda arkadasim bekliyor beni almak icin yazik simdi merak edicek, cunku Abd'da vize kontrolunden gecmeden telefon acmak konusmak yasak o bolgede...Ha simdi ha birazdan derken oldu mu 1 saat, ama herkesler gitti koca ucaktan bir ben kaldim. Halbuki kosa kosa geldim ucaktan,sirf o hengameye kalmayim diye ama neoldu 'first in last out'...Isin kotu tarafi beni oturttuklari yer supheli diye tanimladiklari kisileri aldiklari yer ve camekanli, herkes goruyor...Dedim allah rezil oldum ucaktakilere, sagimda solumda oturan herkes once bana bakis atti sonra gitti...Simdi demislerdir ki , bak sen, cokta cici birseydi ama goruntuye aldanmamak lazimmis :))))
Velhasil 1 saat sonra beni tekrar cagirdilar ve beklettikleri icin ozur dileyip damgami bastilar...

     Yazik, ciktigimda arkadasim uykusuzluktan oluyordu artik, done done bir hal olmus havaalaninda, haliyle anlayamamista neoldu herkesler cikiyor, ben neredeyim diye, tabi 11.30 indik 1.30 tu havaalanindan ciktim...

     Birdaha dedim kocaciksiz ucmayacagim ben, yeter artik, zaten koca valizleri tasimaktan da nefret ediyorum, bir de ustune boyle aksiyonlar yasayinca fenalik geciriyorum...

     Hazir valizlerden bahsetmisken, ulkemin gozunu seveyim, cagir birini ver bahsisi indirsin kaldirsin sana valizlerini...Burada nereeeedddeeee....Yahu boyle birsey olamaz, simdi ilk vize kontrolunden sonra 23kg luk 2 adet valizimi aliyorum koyuyorum arabaya, sonra hooppp gumruk hadi indir, x-ray cihazina koy, sonra onlari al tekrar arabaya koy...Tamam diyorsunuz bundan sonra bidaha indir kaldir niye...Yok canim oyle degil, hadi diyorlar suraya koy, sen metroya biniceksin, biz bunlari senin cikacagin yere verecegiz...Yahu bir allahin kuluda yardim etsin onlari indir koyda yok ama hepsi patron bunlarin....Sonra hadi tekrar valizlerinin cikmasini bekliyorsun tabi buarada metroya ulasmak icin bir tamtakir dokulup kontrolden geciyorsun yine...Laptop'inda oyle egribugru koymuyacaksin sepete uzanik vaziyette olacak:))) Ya ben cildirmisim zaten, adam gelmis boyle koyamazsiniz diyor, duzeltin, ya sanane bilgisayar benim istedigim gibi koyarim, sanki yamuk koyunca goremicen mi bisey var mi yok mu ....Tabi buarada bir de carry on ve sirt cantanizi indir kaldir yapiyorsunuz, ee birde ayakkabi cikar, ceketi cikar, saati cikar, sac bandini cikar, sonra bunlari geri al yerlestir cabasi...Valizleri almak icin kosturup metroya yetisiyorsun ve tekrar bir hamle daha valizleri arabaya yerlestiriyorsun ve disari cikiyorsun....Hadi artik bir el atta otomobil olan arabaya yerlestirelim kardes :)))
Cin iskencesi degil de nedir bu, biri bana soylesin...

     Ama ahdim var bir kere kendimi tasicam sadece, alicam elime kokos bir carry on, hani yolculuk havasi olsun diye yoksa ici bos olucak, gidicem biryerlere :)))Hos ben bunu nezaman soylesem kimse inanamiyor benim oyle bir yolculuk yapabilecegime ve katila katila guluyorlar...Gercekten yapamazmiyim, tabi birgunluk yolculuga bile herseyini yaninda goturursen, inanamazlar...

Yeni bir ucusta yeni bir aksiyonla tekrar karsilasmamak umuduyla gokyuzunden sevgilerrrrrrr ...
  

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails