Bu da X-Mas yemegi...

     Bu amerikalilar ne enteresan insanlar yahu...Sagolsun arkadasimiz bizi ailesinin evindeki X-mas yemegine davet etti.Biz de hediyelerimizi alip gittik. Tabi ben ozel birgun diye gayet hos giyindim (kot-tshirt fakat siradan olmayan havada) ama onlari gorunce dondum kaldim.Ilk gordugumde yasadigim soku, neyse canim heralde yemek hazirlama fasli bitince gidip degistirecekler diye atlativerdim... Gelgor ki ben kendimi kandirmisim sadece. Hayir resimleri var ama izinleri olmadan eklemeyi dogru bulmadim. Ama ben size en kotusunu anlaticam, gerisini siz dusunun : arkadasimizin esi, yahu gelin dedigin soyle biraz suslu olur oglanin annesinin yaninda dimi ama..Yok annem nerdeeeeeeeee...Kiz resmen incecik kirli pembe,pacalari yerlerde surten pijama giymisti ve oyle de oturdu sofraya...Tanri beni onlara benzemekten korusun, bu susumu pusumu de benden hic almasin...AMIN









Tabagimdaki balik sekline dikkatinizi cekerim tamamen sans, koca hindiyi kestiler ve bana dusen parcasi :)
Buarada menude ki portakal dolmasina bayildim ve en kisa zamanda denemek istiyorum buarada ismini ben uydurdum:))Denemek isteyen olursa cok basit ; tatli patatesi pure yapiyorsunuz ve icini oydugunuz portakal kabuklarini bununla dolduruyorsunuz sonra da uzerine marshmallow ekleyip firina veriyorsunuz...Cok basit ve cok leziz benim gibi sekerli seyleri sevenlere...

2 yorum:

JaDe dedi ki...

:))) ay çok komik pijama kısmı:) çok rahatlar gerçekten. ama yemek kısmı türkiye dışı heryerde aynı. ben de bir süre yurtdışında yaşamıştım türkiye yemeklerinin yerini hiç bişey tutmuyor

POLLYANNA dedi ki...

Jadecim, cok haklisin Turk yemeklerinin yerini hicbirsey tutamaz,yok boyle bir damak zevki...Hem ne sanslisin geri donmussun ulkeye benim icinde ye bol bol:)

Related Posts with Thumbnails