Pamuk Prenses

     Cocuklugumdan beri bu ismi coook severim... Ama simdilerde daha bir baska seviyorum... Bazen ruyalarima giriyor hatta :))) Eminim bilenleriniz vardir bu sahane PASTA'yi :)))) Buralarda butun malzemelerini bulabildigim icin yapabilecegim en kolay tariflerden biri. Bugun gercekten yine ruyama girdi, hos ben niye girdi biliyorum, kac gundur malzemeler bana ben malzemelere bakiyoruz mutfakta ... Ama artik yapma zamanidir. Ustelik saatte gec oldu , aksama kocaciga yemekte hazirlamak lazim. Menude ne mi var??? Bugun aslinda kabak dolmasi yapacaktim ama blogumla ugrasmak bana daha cazip geldi ve daha pratik birseyler yapmaya karar verdim ; mantarli tavuk, makarna, salata ve PAMUK PRENSES :)))
Bilmeyenler icin pastami yapinca resimlicem merak etmeyin....


Serbetle islatilmis etimek, cikolatali puding ve kremsanti uclusu

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails