Bitti mi sonun da???

     Su kirmizilarin, kalplerin heryeri susledigi, sevgilisi olanlari cok mutlu eden, olmayanlarin icini acitan, kimisinin olupta boyle birgun de ailesel mevzulardan birlikte olamadigi bu sebeple ya birgun once ya birgun sonra kutladigi muazzam 14 Subat Sevgililer Gunu bitti mi sonunda ??? Bu saatte Turkiye'de biteli tam 27 dakika olmus, ama neyazik ki burada halen devammm daha 5 bucuk saat var :)) Eh ben de dun geceden beri yasiyorum haliyle bugunu nasil mi ask filmi izleyerek :))) Eee kocacik yok ama maksat gunun hatrina birseyler yapmak ... 2 ask filmi izlendi, cok mu begenildi yoooo ama guzel kareler vardi ve ogrettigi seyler oldu tabi...

Ghosts of girlfriends past (Iste ask mesk mevzulari ama seviyorum ben bu Jennifer Garner ile Matthew McConaughey' i seviyorum...Birkac sahnesin de cok guldum onun disinda offf aman allahim dedigim birsey yoktu)

Love Happens (Bu da oyle aman aman bir film degildi ama duymadigim zaten kullanilmayan 3 yeni kelime ogrendim ; sesquipedalian, poppysmic, quidnunc hos benim de pek kullanacagimi sanmiyorum:), ayrica nargile sahnesini tuttum, bir de sakiz yapistirma duvari boohh ama cok renkli gorunuyordu:)), son olarakta gerceklerden kacmak degil yuzlesmek gerekiyormus iste bunlari da ogrenmis bulunuyorum)

 

4 yorum:

Aslı dedi ki...

Üstteki Hayalet Sevgililerimi biz de dün gece seyrettik ama çok klasik bir konu ve sıkıcı bir filmdi bence...

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

çok şükür bitti 14 şubat:)en guzelını yapmıssın Polyanna'cıgım:)ask filmlerınden guzel ne var zaten:)sevgiler

POLLYANNA dedi ki...

Aslicim, neguzel tesaduf,neolcak iste klasik bir ask filmi, imdb kotu vermisti zaten :)

POLLYANNA dedi ki...

Tulincim, dimi ya sefam olsun :))

Related Posts with Thumbnails